Levering

Din forsendelse bliver altid sendt med GLS. Fragten koster kr. 29,- i hele Danmark med GLS Pakke Shop eller GLS erhverv. Uanset hvor meget din pakke vejer eller hvad den måler. 

GLS Pakke Shop er en service, hvor du kan afhente din forsendelse i en forretning i nærheden af, hvor du bor. Når du afgiver din ordre i vores webshop, vælger du selv, i hvilken Pakke Shop du vil hente din pakke. Hvis du angiver dit mobilnummer ved bestilling, sender GLS en sms til dig, når din pakke er klar til afhentning – du kan også vælge at få besked via en e-mail. Husk at medbringe et gyldigt ID, når du henter pakken.

Du vælger GLS erhverv, hvis du ønsker at få din pakke leveret til en erhvervsadresse.

Vi ekspederer din ordre hurtigst muligt, og du vil modtage varerne ca. 2 hverdage senere.

Hvornår bliver dine varer leveret?
Leveringen tager ca. 2 hverdage. Leveringstiden er vejledende – vi gør alt, hvad vi kan for at overholde den, men der kan forekomme længere leveringstid.

Hvor kan varerne leveres til?
GSL Pakke Shop giver dig mulighed for selv at vælge, hvilket leveringssted du vil have pakken sendt til. Når du laver din bestilling, kommer der automatisk en liste over leveringssteder frem. Husk du kan også vælge at få pakken leveret på din arbejdsplads, og at vi desværre ikke kan levere til postboksadresser.

Hvem kan tage imod varerne?
Modtageren skal kvittere for varerne, når han/hun modtager dem. Hos GLS Pakke Shop skal du hente pakken personligt.

Hvad sker der, hvis jeg ikke har mulighed for at hente min pakke?
Hvis du ikke har mulighed for at hente din pakke hos GLS Pakke Shop, bliver den sendt retur efter 7 hverdage. 

Hvad sker der, hvis der er fejl i leveringsadressen?
Hvis varerne ikke kan afleveres, fordi vi har modtaget forkerte adresseoplysninger, vil de blive sendt tilbage til os. Vi giver dig besked, når vi har modtaget de returnerede varer, og retter adresseoplysningerne sammen med dig.

Hvad sker der, hvis modtageren ikke ønsker at modtage varerne?
Hvis du ikke ønsker at modtage dine varer, kan du nægte at modtage pakken. Hvis dette er tilfældet, bliver varerne returneret til os. Vi giver dig besked, når vi har modtaget de returnerede varer, og du kan få refunderet dit køb eller tilsendt nye varer, hvis du ønsker det.

Hvis dine varer er forsinkede
Hvis du ikke har modtaget dine varer inden for 5-7 dage, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice på kundeservice@phisterphilina.com

Phister & Philina bruger cookies. Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info, om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Vil du vide mere om vores persondatapolitik klik her


×